Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Grill (bbq)
Ze względu na ryzyko pożaru korzystanie z grilla węglowego nie zawsze jest dozwolone na kempingach. Decyzję w tej sprawie podejmuje kierownictwo kempingu. Może to ulec zmianie w trakcie sezonu. Dozwolone jest korzystanie z grilla elektrycznego lub gazowego. Wiele kempingów posiada specjalne ognioodporne kamienne grille (miejsca). Korzystanie z nich jest bezpłatne.
Czy musimy zabrać ze sobą kołdry i poduszki?
Nie, wszystkie nasze obiekty noclegowe (namioty bungalow, namioty safari i mobile homes) zapewniają:
- poduszki
- kołdry
Wystarczy przywieźć pościel i prześcieradła lub wypożyczyć je za naszym pośrednictwem. Pościel można określić w procesie rezerwacji.
Czy można wypożyczyć pościel do namiotów w bungalowach?
Tak, to jest możliwe;
- łóżko 1 osobowe; 17,50 € za komplet.
- 2 osobowe; 22,50 € za komplet.
Pościel można zarezerwować w procesie rezerwacji.
Czy istnieje możliwość wypożyczenia pościeli do namiotów safari i mobilnych domów?
Tak, to jest możliwe;
- 1 łóżko: 17,50 € za komplet.
- 2 łóżko: € 22,50 za komplet.
Pościel można zarezerwować w procesie rezerwacji.
Czy ręczniki są również dostępne do wypożyczenia?
Tak, to też jest możliwe;
- 2 x małe ręczniki; € 10,- za opakowanie.
- 2 x duże ręczniki; 17,50 € za opakowanie.
Ręczniki można zarezerwować w procesie rezerwacji.
Czy zwierzęta domowe są dozwolone?
Tak, zwierzęta domowe są dozwolone w namiotach typu bungalow. Opłata wynosi 10 € za dzień.
Zwierzęta domowe nie są dozwolone w namiotach safari i domach mobilnych.
Obecność zwierzęcia można zaznaczyć w procesie rezerwacji.
Czy można wypożyczyć łóżeczko i wysokie krzesełko (baby kit)?
Tak, łóżeczko i krzesełko do karmienia są dostępne do wypożyczenia. Koszt (razem) to 3,50 euro za dzień.
Ważne: należy zabrać własną pościel i koce. To również nie jest dostępne do wynajęcia.
Rezerwację zestawu dla dziecka można określić w procesie rezerwacji.
O której godzinie możemy przyjechać na kemping?
Zameldować się można w godzinach 16:00 - 21:00. W przypadku późniejszego przyjazdu prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas, abyśmy mogli wziąć to pod uwagę. W przypadku wcześniejszego przyjazdu należy pamiętać, że nie można jeszcze wejść do kwatery. Oczywiście nadal można korzystać z udogodnień na polu namiotowym. Przy wymeldowaniu należy opuścić miejsce zakwaterowania najpóźniej do godziny 10.00.
Kto zajmuje się sprzątaniem końcowym?
W przypadku niektórych miejsc noclegowych należy samodzielnie wykonać końcowe sprzątanie. Jeśli chcesz, aby nasi pracownicy zrobili to za Ciebie, możesz wybrać tę opcję. Pobieramy opłaty za sprzątanie
- namiot typu bungalow € 45
- namiot safari € 50,-
Sprzątanie można określić w procesie rezerwacji.
Czy sprzątanie końcowe jest czasem obowiązkowe?
Tak, sprzątanie końcowe jest obowiązkowe na wymienionych poniżej kempingach/kwaterach. Opłata zostanie naliczona podczas rezerwacji.
- Kemping Bijela Uvala / domek mobilny(€ 55,-) / namiot safari z zapleczem sanitarnym (€ 50,-) / namiot safari bez zaplecza sanitarnego (€ 35,-) / namiot typu bungalow (€ 30,-)
- Kemping Zelena Laguna /domek mobilny(€ 55,-) / namiot safari bez zaplecza sanitarnego (€ 35,-)
- Kemping Lanterna /domek mobilny (€ 55,-) / namiot safari bez zaplecza sanitarnego (€ 35,-) / namiot bungalow (€ 30,-)
- Kemping Ulika / namiot safari z zapleczem sanitarnym (€ 50,-)
- Kemping Valkanela / namiot safari z zapleczem sanitarnym (50,- €) / namiot safari bez zaplecza sanitarnego (35,- €) / namiot bungalow (30,- €)
- Kemping Koversada / namiot safari bez zaplecza sanitarnego (€ 35,-)
- Kemping Polari / namiot safari z zapleczem sanitarnym (€ 50,-)
- Kemping Vestar / namiot safari z zapleczem sanitarnym (€ 50,-)
Gdzie w Chorwacji można znaleźć stacje ładowania elektrycznego?
Wybierasz się na wakacje samochodem elektrycznym lub hybrydowym? W takim razie dobrze zaplanuj swój urlop, bo liczba punktów ładowania w Chorwacji jest wciąż ograniczona.
Kilka stacji ładowania można znaleźć w pobliżu Umag, Porec, Rovinj, Pula i Krk.
Chcesz wiedzieć, gdzie możesz naładować swój samochód? Kliknij tutaj, aby zobaczyć mapę poglądową. (Uwaga; aby poznać szczegóły dotyczące stacji ładowania należy się zalogować).
Czy zawsze w pobliżu są Holendrzy?
Nasza rodzina jest zawsze w pobliżu!
Czy przez cały sezon organizowane są zajęcia dla dzieci?
Na początku i pod koniec sezonu niektóre obiekty i zajęcia mogą nie być oferowane na kempingach. W szczycie sezonu jest więcej niż wystarczająco do zrobienia.
Czy wymagana jest kaucja?
Tak, w dniu przyjazdu, za pomocą formularza depozytowego. Kaucja wynosi do 100 euro.
Przy wyjeździe i po sprawdzeniu (i zatwierdzeniu) przez naszego kierownika, kaucja zostaje odblokowana.
Co jeszcze powinienem wziąć pod uwagę?
Oferowane wakacje, jakkolwiek luksusowe i komfortowe, pozostają wakacjami na kempingu. Szczególnie dla osób, które nigdy wcześniej nie kempingowały, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że nasze kempingi są zazwyczaj w pełni zarezerwowane w miesiącach lipiec i sierpień. Jeśli spokój i prywatność są Twoimi głównymi wymaganiami wakacyjnymi, radzimy unikać tych miesięcy. Miesiące maj, czerwiec i wrzesień również oferują mnóstwo słońca i aktywności. Wakacje za granicą to także inni ludzie i zwyczaje, inna kultura, inne normy i wartości. Jest to coś, co należy uwzględnić w swoich oczekiwaniach.
Dlaczego nie przysługuje mi określony rabat?
W trakcie sezonu ruszają różnorodne akcje promocyjne.
Rabaty lub akcje specjalne zawsze mają datę rozpoczęcia i zakończenia. Jeśli dokonałeś już rezerwacji przed rozpoczęciem danej promocji, nie przysługuje Ci zwrot pieniędzy. Zniżki nie mogą być łączone, z wyjątkiem "zniżki poza sezonem".
Preferencje
Przekazanie preferencji jest możliwe. Możesz to zaznaczyć w kroku 3 procesu rezerwacji w zakładce "Uwagi". Nie ma żadnych kosztów z tym związanych.
Postaramy się w jak największym stopniu uwzględnić wasze preferencje. Preferencje nie są jednak gwarancją. Istnieje zatem możliwość, że nie będziemy w stanie spełnić waszych oczekiwań. W przypadku rezerwacji na początku sezonu szansa, że będziemy mogli uwzględnić wasze preferencje jest większa niż w przypadku rezerwacji dokonanych na krótko przed przyjazdem.
Kiedy muszę zapłacić?
Wykonane do rezerwacji przed 1 marca 2023 r.
* Twój depozyt przy rezerwacji to tylko €99 (płatny w ciągu 7 dni od rezerwacji).
* Pozostałą zaliczkę (20%) należy wpłacić dopiero 1 marca 2023 roku.
* Pozostałą płatność należy uregulować dopiero 50 dni przed przyjazdem.
* Ważne: rezerwacje później niż 50 dni do przyjazdu muszą być opłacone jednorazowo.
W przypadku rezerwacji dokonanych po 1 marca 2023 r.
* Depozyt (20%) musi zostać złożony w ciągu 14 dni po dacie rezerwacji.
* Pozostałą płatność należy uregulować dopiero 50 dni przed przyjazdem.
* Ważne: rezerwacje później niż 50 dni do przyjazdu muszą być opłacone jednorazowo.
Muszę odwołać swoją podróż. Jak mogę to zrobić?
Niestety może się zdarzyć, że z powodu nieprzewidzianych okoliczności będziesz musiał odwołać swoją rezerwację.
Będziemy za to pobierać opłatę.
* W przypadku anulowania rezerwacji do 50 dni przed przyjazdem, opłata nie zostanie pobrana.
* W przypadku anulowania rezerwacji w okresie od 50 do 28 dni przed przyjazdem, zostanie pobrane 60% ceny wakacji.
* W przypadku anulowania rezerwacji w okresie od 27 do 1 dnia przed przyjazdem, zostanie pobrane 90% ceny wakacji.
* Za anulowanie rezerwacji w dniu przyjazdu pobierana jest pełna opłata.
Ważne: rezerwacje można odwołać pisemnie tylko w dni robocze w godzinach 09.00-17.00.
- Jeśli wykupili Państwo za naszym pośrednictwem ubezpieczenie od kosztów rezygnacji, a powód rezygnacji podlega warunkom ubezpieczenia, przeprowadzimy Państwa przez ten proces. Aby uzyskać informacje kliknij tutaj.
- Jeśli posiadasz ubezpieczenie od kosztów rezygnacji za pośrednictwem firmy zewnętrznej, do rozliczenia możesz wykorzystać fakturę za koszty rezygnacji.
Czy otrzymujemy dokumenty podróży?
Po otrzymaniu przez nas pełnej płatności, otrzymają Państwo drogą mailową voucher oraz list wprowadzający.
Co jest zawarte w cenie wycieczki?
Ceny wynajmu obejmują:
- opłaty kempingowe
- osoby
- gaz
- woda
- elektryczność
- parking dla 1 samochodu
- podatek turystyczny
- czyszczenie (jeśli jest wymagane)
Czy mogę łączyć kempingi?
Oczywiście można łączyć kempingi. W celu uzyskania indywidualnej porady prosimy o bezpośredni kontakt.
Czy na kempingach jest WIFI?
Tak, na wszystkich kempingach jest bezpłatne WIFI. Jest ono oferowane przez kemping. Easyatent nie ma wpływu na jakość odbioru.